Fayenur Sevgili annişler 25 haftalık olduğum halde özel bölgemi alırken çok ama çok zorlanıyorum çevremdeki insanlar biz 7 aydan sonra zorlandık diyorlar ama ben çok zorlanıyorum karnımdan özel bölgemi göremiyorum dört büküm oluyorum alana kadar ada eldiven bunları kullanıyorum adayla alırken çok zorlanıyorum eldivenle alsam uzaması gerek fazla uzamadan almaya çalışıyorum ama alamıyorum aynayla almaya çalışıyorum alamıyorum yardımcı olurmusunuz siz nasıl alıyorsunuz zorlanıyormusunuz epilasyon aletiyle alım diyorum ama tutturrum diye korkuyorum
Degisken Fayenur 8 aya girdim zorlanmıyorum.aynayı koyuyorum yere epilatörle alıyorum üstleri ,altlara doğru acıdıkça başlığı değiştirip kesme modu olan jilet gibi başlığa geçiyorum:) 10 dk sürüyor. Ama daha önceden epilasyonluyum yine de var bayağı.
Duru999 Fayenur ayni dert😀 ben epilasyon aleti almayi dusunuyorum. Basqa carem yok. Jiletle kesicem kendimi goremeden yapmak zor. Aletle yaparsam ter temiz olur dusunuyorum🤫
Dilarasz Ben jiletle alıyorum. Banyoda, görmeden tabi. Bugüne kadar rahat aldım. Tamamen temizleyebiliyordum kolum uzanıyordu ama en son 2 gün önce biraz zorlandım, 10-15 gün kaldı doğuma, herhalde idare edebilirim.
Serife00 En güzeli ağda yormayın kendinizi ben emin olsam sonucundan direkt lazere gidicem şimdilik ağda ile idare ediyorum
Gl1456 Serife00 Ben evlenmeden 2 sene önce düzenli gittim lazeri bırakınca eskisi gibi kaldığı yerden devam ediyor. Gittiğin süre boyunca çok memnun olursun ama bitince sıkıntı.
DilanDag Fayenur ağdayı erkek yapmıyor sonuç olarak, kadın kadına neyin günahı olacak gerçekten anlamıyorum sonuç olarak bu zorunlu ihtiyaç biz erkeklerin berberine karışıyor muyuz hey Allahım
Oznur1_23 Fayenur ne alakası var canım günahla temizlik imandan gelir doğuma öyle gidersen daha mı iyi olacakmış
Pinkyellow Degisken ben 1 kez epilasyon denemiştim oraya çok fazla batık yaptı bende 😊 ağda yapıyorum çıkması uzun sürüyor diye lazer cihazımda var evde ama zararı olur bebise diye kullanmıyorum valla ☺️
Canan_c Zehra1k bende çok gitmek istiyorum kuaföre evde jiletle filan zor oluo ağdanın ki gibi temız olmuo. Utanıyorum sadece kendi şeyim gözüme çok çirkin gelıo kuaför de bişey der gibi hissediyorum 🙄
Meral-5866 Zehra1k kuaföre gidince mikrop kapmıyormusun? Ben hiç yaptırmadım kendim hallediyorum. Kuaförde nasıl oluyor canım bilgi verirsen çok mutlu olurum 😉
Nokta Zehra1k canım ben de eskiden kuaforde aldırıyordum sonra kendim almaya bi alıştım kac senedir kendim alıyorum ve tabi artık kendım alamıycak gibiyim ama sımdı kendim aşmaya alıstıgım ıcın kuaforden korkuyorum acır kanatır falan diye valla nası yenıcem bunu bilmiyorum nası oluyor acıyor mu kuafor
Bbsraa DilanDag normalde kadın da olsa göbek ve diz kapağı arası haram. Ama napalim gidiyoruz mecburen yani yapamam ben kendim denedim o kadsr olmuyor.
Hvvnur DilanDag kadin kadinada.olsa esi haricindeki doktor haricindeki kimselerin gormesi islam dinine gore uygun deildir
DilanDag Fayenur valla ilk defa duydum ve şaşırdım ağda yaptırmanın günah olduğunu Ozaman biz bütün kadınlar gunahkariz Allah yardımcınız olsun
Bmerve Fayenur boşver kocayı canım sen git kolaylık valla kuaför 10 dk da alıyor kendine eziyet valla evde yapmak
Fayenur DilanDag estağfirullah canım demek istediğim sonuçta alan kişi özel bölgeni gördügü için dedim
Nurikraa Fayenur al ayna karşına pit pit al ..Ben jiletle temizliyorum gerisi zorluk can yakıyor çok hasas bu zamanlar
Nilaykirikbas5516 Nurikraa aynen öyle bende 6 aylığım istmeeesemde jiletle alıyorum almak ta istemiyorum çabuk cikiyo diye ama mecbur
-Busra-- Fayenur 7.ayim biti kendim alıyorum adayla canım aynanın karşısında sekidlen şekile giriyorum ama malesef kuaföre virüs nedeniyle gitmiyorum
Zehra1k Fayenur anladım canım biliyorum ama gidebilirsen kuaföre git yani bi yerden sonra zor oluyor kendin yapmak hamileyken yani