Merhaba🥰Kızlar ben tonbiş hamışım😍😍 97le hamile kaldım,bu gün baktım 103 kiloyum ve 28 haftalık hamileyim.Norma kaçdır acaba hamilelikte?bana doktor kilo aldın ,ekmek ,tatlı yeme dedi ama bu gün baktım 6kilo çok gelmedi bana🤐🤐🤐 daha doğuma 2 ay var,bundan sonra daha hızlı kilo alırmıyım? Ve almamak için ne önerirsiniz?Ekmekksiz olmazzz😂😂😂kalamam,başka bi şeyler önerin lütfen😘😘😘