Benimde tiroidim yavaş çalışıyor yaklaşık üç yıldır, ve kullandığımdan beri normale döndü. Bir yıllık evliyim gebelik düşünüyoruz, kan tahlili yaptırdım her şey normal hamd olsun. Kadın doğum doktoru gebelik sürecinde dozu ayarlıyor. İlaç kullanımına, hassas olup, doktorunuza belirtirseniz Allah’ın izniyle evladınıza kavuşur sunuz umarım☺