Zeyneb51 bana erkek dedi doktor canım şöyle 13 haftalıkken mecburiyetten başka bi doktora gitmek zorunda kaldım ikili taramam yapıldı ve muayane ederken doktor erkek dedi sonra 17.haftada kendi doktoruma gittim başta kız dedi sonra çok pardon yanlış görmüşüm erkek bebek dedi hatta net erkek dedi bişeyler de aldım bakalım artık senin ne .?