mirayandme Aralık anneleri cinsiyet tahmini sırası bize geliyor öğrenen var mı acaba doktor 10 da tahminde bulunur mu
GE__ mirayandme canim beni 12. Haftada çağırdı kontrole, cinsiyet tahmini yapacağım dedi. Ama 10. Haftada yaparlar mı hiç bilemiyorum 🤷♀️
Zehra1k mirayandme genelde 12 haftadan sonra doktorlar tahminde bulunuyor yada söylüyor ben 13 haftalıkken öğrenmiştim
Uzm-Nurse Bizde böyleyiz ablaları https://hizliresim.com/XvPbmq doktor birşey söylemek için erken dedi 11 haftalık