mehmethanin-annesi Merhaba kızlar . 32 haftalık hamileyim bebegimin kilosu 2.200 gr sizce normal mi yüksek mi ?
isimsizbebek mehmethanin-annesi ben 39 da doğum yaptım 2580 ile . Doktor normal dedi ise endişelenmeyin.
Sumeyyegrbz mehmethanin-annesi eeee o zmn buradakiler doktordan daha mı iyi biliyo. Doktorunuz iyi dediyse burdan niye soruyosunuz ilginç yani 🤔🤔
busra9436 Sumeyyegrbz Sumeyyegrbz isteyen istediğini sorar neden bunu dert ettiniz ki okuyup geçin yazmak zorunda değilsiniz
mehmethanin-annesi Sumeyyegrbz kafama takıldı sormak istedim madem size ilginç geldi neden cevap verdiniz 🤔
CananAkdag mehmethanin-annesi Canım herkesin beslenmesi kan akışı bir değil benimde 38. Hafta 3000 kg mesela doktor çok iyi güzel diyor hepimiz bazen kıyas yapabiliyoruz elimizde olmadan sen doktoruna güven canım 😊
Baharuras1321 mehmethanin-annesi bende 33 haftamda bebiş 2100 dü boyunda 43 cm cnm haftasıyla uyumlu ne geri ne ileri dedi senşnki azıcık ilerde sanırım
_2prensesannesi_ Bende 32 haftaligim dun kontrolde 2265 gram dedi haftasiyla uyumlu dedi normal yani canim