Sero_sevda Selam , ben 24 haftamı dolduruyorum bu gün . Bende ara-sıra karnımda kramp ağrıları oluyor. Hareket edemiyorum . Bu normalmi ?
cansel30 Sero_sevda o ağrı benimde kalçama ve Bacağımın arka kısmına baldırıma giriyor kramp geçsede ağrı geçmiyor
Kozaannesi cansel30 Kramp ağrısı beni yatakta yakalardi hep ve bacagim mahvolurdu ağrıdan. Doktorum magnimore plus hap verdi. Magnezyum eksikliğinden kaynaklaniyor kramp.. Doğuma kadar icecegimi söyledi daha 2kez içmeye kramptan eser kalmadı rahatladım çok şükür 🤗
Greyy90 cansel30 bende sıfırlamadı ama yine de hiç içmediğim günlere göre iyi şu an son haftalarım olduğu için çok tesir etmiyor ağrı hafif oluyor ama kramp girmiyor en azından