zeyzey95 hareketleri hissetmek için henüz erken, ilk gebeliklerde genellikle 20li haftaların başlarında hissedilir derler. Bebeğinin gelişimi konusunda da doktorundan daha iyi kimse bilemez burda. Yani sonuçta gözümüzde ultrason yok ki karnına bakıp bişi diyelim🤭 ama sakın bebeğin gelişimini yaşadığın yada yaşamadığın gebelik şikayetleri ile ilişkilendirme. Doktorundan daha iyi kimse bilemez 🙏🙏 hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin allahım