Bende çalışamaz alacağım 32. Hafta dayım sonuna kadar giderim diyordum korona yüzünden planlarım değişti cesaret edemiyorum ilk bebeğimi kaybettim göze alamıyorum ama üzülüyorum da doğum iznim az olacak diye malesef gebeler için herşey olumsuz doğum izni az herşeyin değişmesi gerekiyor yarım gün çalışma olacak dediler yok hiçbirşey yok eğer şartlar iyi olsa kimse 5 haftanın üzüntüsünü yaşamaz Allah evlatlarımızı bize bağışlasın