Iyi akşamlar arkadaşlar aslında doğum hikayemi yazmıcaktım ama benim gibi aşırı doğumun her türlüsünden korkan arkadaşlara birazcık olsun umut olmak için yazıyorum🙂
Vajinismus gecirdigim için 5 yılın sonunda kavuştum minik kızıma doğumun her türlüsünden korkuyordum, karına basma ve sonda beni aşırı korkutuyordu,belden uyuşma buna zaten cesaret edemiyorum dedim en güzeli genel anestezi🙂
Perşembe gecesi bir gram uyumadık eşim ve abimle sabah 6 da düştük yola eskişehirde doğumum oldu 3 saatlik uzaklıkta saat 9 gibi işlemler yatış falan yapıldı bende sadece heyecan hala inanamıyorum sanki kuru bi ameliyat gibi geliyordu saat 1 de doğumum olacak diye beklerken 2 buçukta beni almaya geldiler vakit hic geçmedi artik olsada bitse diye bekliyorum beklemek yoruyor insanı, yavaş yavaş titremeye başladım normalde çok ürkek bi yanım var beni dogumhaneye götürürlerken çok ağladım dogumhanede anestezi uzmanına ağlayarak ne olur beni hemen uyut dediğimde bebeğe narkoz geçeceğinden karnım boyanırken uyutacagini söyledi o arada doktorum geldi karnımi boyarken uyudum toplasanız 5 dk sürmedi gözümü açtığımda yoğun bakımdaydım damla nasıl diye sordum bura yoğun bakım dediler, çok üşüdüm titriyordum ağrımda vardı, ağrım var diye söyledim bi tane ağrı kesici birde yatağıma ısıtıcı koydular yatak ısındıkça iğne etki ettikçe ağrım biraz hafifledi benim karnıma orada bastılar biraz canım yandı 10 dk durduk durmadık odama götürdüler eşim odadaydı sonra abimi gördüm bebeği getiriyolar nasıl dedim çok tatlı dedi bebeği gördüğümde gene çok ağladım inanamiyordum bu bebek benim mi diye, odada tekrar karnıma bastı farklı bir hemsire ama çok yavaş canım yanmadı çok az acıdı Allah iyi insanlarla karşılaştırsın.
Sadece refakatçi alıyorlar eşim kaldı yanımda abim girdiğinde eşim cıktı devriyeli kaldılar birde şehir dışında geldik deyince çok sıkıntı olmadı tek sıkıntımız eşim ve abim hayatında bebek tutmamışlar ben yatıyorum iki de bir geliyolar topuk kanı falan almaya bebekten üstünü çıkarıp gidiyolar iyi kötü giydirdiler baktılar bebeğe zaten 1bucuk 2 saat sonra kendim bakmaya başladım giydirdim altını aldım sabaha kadar bebise baktım ağrım oldu ama aman aman kendimden geçecek kadar degildim zaten ağrı kesici vurup duruyorlar tek üzüldüğüm nokta makyaj gecelik falan götürdüm hiçbirini giyip resim cekinemedim benim karnım aşırı acımadı ama soğuk yerde durduğum için kemiklerim omuzlarım aşırı ağrıdi birde boğazıma gıcık oldu öksüremedimde baya sürdü çok rahatsiz etti beni, dediğim gibi korkulacak hiçbirşey yok ertesi gün tam 24 saat dolunca çıkardılar bizi evimize geldiğimizde de kimse yoktu yanımda kendim baktım hiç yatmadım hep yürüdüm yürüdükçe açıldım, acılar ağrılar gelip geciyo Rabbim hayırlı doğumlar nasip eylesin bebislerimizi bizlere bağışlasın Allahım bebek isteyen kardeşlerimize aratmasin kimsenin kucağı boş kalmasın🙂