Misafirim şöyleki eğer riskli gebelik varsa ve ya 35 yaş üstündeyseniz doktor mutlaka yapın diyor. Ancak benim gibi keyfi yaptıranlarda var ben doktora ikili ve üçlü testlerin güvenilirlik oranını sorduğumda onlar tarama testi kesin sonuç vermiyor olasılık üzerine konuşuyor dedi. Ben de en kesin sonucu nasıl alırız diye sorduğumda ya nifty testleri ya da amniyon sıvısı alınarak test yapılabileceğini bunların tarama değil tanı testi olduğunu %99 doğru sonuç verdiğini belirtti. Amniyon sıvısı göbekten bebeğin suyundan alınıyormuş ve riskli. bazı gebeliklerde düşüğe neden olabiliyormuş bu yüzden ninalia 5 testi yaptırdım. Bu 5 tane sendroma bakıyor; down, edward ve 3 tane daha sendrom inceliyor ayrıca belirtirseniz cinsiyetide söylüyor. X ve y kromozomlarına bakıldığı için cinsiyet kesin oluyor değişmesi söz konusu değil. Nifty testi yaptırdığım için, ikili ve üçlü testlere gerek kalmadı yaptırmadım ama detaylı usg, şeker ve kan uyuşmazlığı testlerini yaptırdım. Bana bu firmayı acıbadem ve medical parktaki doktorum önerdi ama başka firmalarda var, sizin olduğunuz şehirle ilgilenen yetkiliyle görüşüyorsunuz 10.haftadan itibaren evinizden ya da nereden isterseniz gelip kan alıyorlar 1 tüp, 7-10 gün içerisinde sonuç raporu size iletiyorlar ve tutarı 2500 tldi ben kasım ayında yaptırdığımda. Çok şükür sonuç temiz geldi ve sıkıntı yaşamadık.