ManolyaYldrm montessorileri çok beğeniyorum ben yalnız yerden biraz yüksek olmasına özen gösterin beton soğunu çekiyor yazmıştı biri. Montessorideki özellik çok erken yaşta kendisi yatağa yatıp kalkabiliyor çocuk ve özgüveni gelişiyor, bizim bekarlıktan kalma baza ve yatağımız var ama yinede kenarına çit yapıp 2 basamak koyup montessoriye benzetmeye çalışacağım. Yani benim oyum montessoriden yana😁 yaşadın özgür hareket edebilen çocuklaaarrr💐😬🤣