SeherDere857 bende yarın 40 haftalık olacam benimde nişanım suyum gelmedi bekliyorum arkadasım 40.1 haftalık sancısı olmuş sabah gitti 1 cm acıklıgı varmış yatış yapmışlar bu saat oldu hala hastanede ara ara sancısı oluyor suni sancı vermemişler yarını bekliyorlarmş en son veriyorlarmış onu