Mrcmk77 aryaparla1 cihanda Ayfer Özer Cora çok tatlı çok ilgili bi doktor bende yeni geçtim keşke daha önce gelseymiş geçseymişim 😊
Yasemin00 aryaparla1 Ben izmit kadın dogum ve çocuk kilinigine gidiyorum Ertan izgiç çok.memnunum ama tek fark normal dogumu kilinikte yapıyor anlaşması cihanla sezeryanları orda yapıyor doktorum
aryaparla1 Mom9272 biliyorum o doktotu cok iyiymiş gerçekten bende konağa gidiyorum temel tan’a ama bir yandan değiştirmek istiyorum doktoru bi yandan istemiyorum karar veremedim değiştirirsem fikir olsun diye açtım
_zehra_ Mom9272 yorumları da çok iyiydi nasıl olduysa.bende ilk gidişimde çok beğenmiştim, sonra olanlar oldu . Bi kavga etmedigimiz kaldi😁 haftam ileri olmasaydı kesinlikle degistirirdim
Mom9272 _zehra_ her sefernde değişiyo o birden dostum kanka derken neden geldin dıyor diğer gidişimde😅😅
Mom9272 _zehra_ ay kız ben bi kere cihanda göz doktoruna gitmiştim manyak adam yaşlı bşeydi zaten sıram geldi beni almıyo kimsede yoktu kapıyı çaldm girdim bana dıyoki neden geldim iş görüşmesinemi evet dedm gözümün işe ihtiyacı var 🤣
_zehra_ Mom9272 banada yenge dedi.esime hocam dedi. Sonra niye geldin dedi.laf cambazlığı yapmayalım dedi. Denisik😁