Ben de bu postlari gercekten uzucu buluyorum:( Biz cocuk yapiyoruz diye ailelerimiz neden birseyler yapma gerekliliginde Olsun. Torunudur icinden gelir torununa biseyler alir o baska, ama neden beklenti icine giriosunuz ve olmazsa uzuluyorsunuz veya buraya gelip konusuyorsunuz ki? Basligi acan arkadasi tenzih ediyorum ama hep boyle basliklar aciliyor, arkadaslar cocugu siz esinizle yaptiniz kendi cocugunuzun eksiklerini kimseden bisey beklemeden yapmalisiniz bence.