Dila_06 Merhabalar 10.hafta içimdeyim ve bu hafta ikinci defadır gaz sancısı çekiyorum karnım kaskatı kasıklarıma kadar agrı indi önerisi olan var mi
BGozdee0 Dila_06 bende 11.haftamdayım bendede hala var gaz sancısı ben birazda üşüttüm kendimi sıcak tutunca rahatlıyorum tavsiye ederim.
Tubit Dila_06 ah ne çektim ben gaz sancısından kaç kez hastanelik oldum ayaklarını sıcak tut bol kayısı ve ılık duş kesinlikle
Mrvee35 Benimde çok sancım oluyordu 25. Haftama kadar yerlerde kıvranıyordum çerez yiyip kuru meyve tüketip bol bol su içiyordum bazen de 1 kaşık zeytinyağı 🥴
BGozdee0 Dila_06 bacaklarına battaniye sar hatta ayak altınada sıcak su torbası koy inanılmaz rahatlatıyor