Kızlar gebelik önceside vardı kremler kullanıyordum iyi geliyordu ama simdi malesef kullanamıyorum cilt dr’unada gitmedim, yediklerim değilde temas ettiklerim yapıyor domates kesersem ellerim maf oluyor onun harici deterjan sabun vs 😔 eldiven olayıda malesef herzmn kullanamıyorum unuttgm vs oluyo ama ellerim çatladığındaki canımın acısını ve kaşıntısını tarif edemem, basına gelen varmı? Önerileriniz nedir 🙏🏻 yalnızca ellerimde buarada