12prensannesi 40 oldum ve hala açılma sancı yok dün Meryem ana koydum suya bol bol okudum Tamamen açılmış ama daha Bende bi belirti yok carsambaya kontrolüm var 40+3 oluyorum sizce suni verip başlatırlarmı çarşam günü doğumumu
Cananahmet0808 12prensannesi bende 40+3 bugün bende de belirti yok pazartesi doğuma gıdecem doktorum öyle dedi valla nasıl olucak bılmıyorum hiç belirti yok
melikekayi Merhaba, bizde bugün 40 haftalık olduk ve pazartesi günü doğumu başlatıcaklar daha fazla beklemeyelim dedi doktorum. Sende hazırlıklı ol istersen 😊