Sezinsenkal hayır bi sebep söylemedi bende sormadım oğlum sağlıklıydı çok şükür ama ben benim yüzümden olduğunu düşünüyorum ben hiperaktif biriyim hiç yerimde duramam çalışırken hiç oturmadım sürekli bi şeyler yaptım hemşireyim ben ameliyattan hasta alıp yatağa geçirirdim felan tabi tek geçirmiyorsun ama hamile için yapılmaması gereken bişey ( bu kadar şeyi yapmasaydın diyenler olursa ben birisi çalışırken oturamam ve bu huyumu bilenler bunu çok güzel kullanırlar ben bişey diyemem ne yazık ki böyle nefret ettiğim bi huyum var )yani ben neden olarak kendimi görüyorum