Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kolaylıkla doğumunuz gerçekleşir 🙏🏻❤️20 gün önce kardeşim de suni sancıyla Doğum başlatılmaya çalışıldı açılması sancısı olmadı zorunlu sezeryan olmuştu. Memnun halinden şuan o da bebeği de çok şükür sağlıklı iyi 🙏🏻Hangisi sizinkini hayırlı olcaksa o olur inşallah🙏🏻Normal Doğum da sezeryan da farketmiyor bence önemli olan evlatlarımızı sağlıkla kolaylıkla kucağımıza almak🙏🏻❤️