Mervis14 gün boyu adet arısı gibi ağrı çektim 16 haftalık olduğu için pek umursamadım sonra lavobaya gittim nişanım geldi hemen sonra kese elime geldi sonra patlafı birden suyum geldi hastaneye gittiğimde bebeğim yaşıyordu ama suyum bittiği için zehirleme yapar die doğum ettirdiler sonra kürtaja girdim maalesef oğluşumu kaybettim 😞 çok üzüldüm çok korktum bir daha çocuğum olmaz die 6 ay çocuk yapma dedi doktor ama rabbim tekrar nasip etti bir kere korunmadım 2 ay sonra tekrar hamile kaldım bundada kese aşada falan dediler çok korktum düşer tutunmaz dediler ama tutundu meleğim doktorum başıma gelen düşük olayından dolayı serkilajı önerdi sana kalmış dedi ben önlem amaçlı attırdım 13 haftalıkken ama rahim ölçüm hep iyi gitti 3 santimden aşaği inmedi sonra enfeksiyon kaptım hep doktor enfeksiyondan dolayı kaybetmiş olabilirsin ilk bebeğini dedi ve ilk bebeğimdede tecrübesizdim bana ilk bebeğimde idrarından kan var demişti ben görünürde bişi yok die umursamadım ve devlet hastanesi olduğu için bana pek açıklama yapmamıştı tehlikeli bir durum olduğu sölemedi yani anlıcağınız ihmal vardı 😞 Rabbim iyi doktorlarla karşılaştırsın sizi inşallah şimdi doktorum çok iyi özel kliniğe gittim hep Şim çok şükür 31 haftalık oldum erken doğum riskim var ama çok şükür evladım doğsada yaşıcak durumda tabi eken gelmesini premetüre doğsun istemem ama bu halimede çok şükür evlat kaybetmek çok zor bir durum rabbim sizi evlatlarınızdan ayırmasın hayırlısıyla hepiniz kucağınıza alın bebişleriniz inş ❤️❤️