Ness1412 2ay önce düşük yaptım ve bu ay 2mayısta son regli tarihimdi,18-19mayıs yumurtlama zamanımdı normalde adetimde hep 28-30 günü geçer bu gün kahverengi bir leke geldi çok az.düşüğüm olduğu için üzücü bir şey olmasından çok korkuyorum😞
22_07_18 Bilmiyorum ki bende 26 nisanda adet olmuştum 17 mayısta lekelenme oldu 3 gün sürdü çok kişiye sordum üstüne görme dediler bi ay 26sında adet olmadım ve hala olmadım bekliyorum bi on günü dolduruym test yapcam
anneadayiyim55 Ness1412 evet çok sağol isteyen herkese nasip olsun inşallah bugün sigarayı bıraktım☺️ Dün öğrendim zaten
SevincGancali Merhabalar. Benim son reglim 19 nisan. Bu gün açık jahverengi lekelenme oldu. Bu normal mi?