merhaba arkadaşlar 20. Haftamda aniden başlayan sancıyla hastaneye gittik bebeğin geldiğini söylediler ve serklaja aldılar. Serklaj yaparken suyum patlamış ve 3 gün sonra suni sancıyla doğum yapmak zorunda kaldım suyum olmadığı için.. rahim ağzı boyum 4 cmdi. Farklı doktorlar sancıyla rahim ağzı yetmezliği olmayacağını söylediler. Şimdi yine hamileyim ve çok korkuyorum bunu yaşayanlar belirtileriniz neydi ne zaman belli oldu anlatabilir misiniz