Mugecim ya ben saatin 1olduğunun farkında bile değilim şimdi baktım😂
Çok sıkıştıysanız tutmayın daha fazla tutmakta çok iyi değil.Olmadı doktorunuzla konuşur tekrarlarsınız.Bu arada bol su içmelisiniz gerçi domtorunuz zaten söylemiştir.Çok geçmiş olsun