25+3üm. Hamilelik hakkında pek çok şey okudum araştırdım. İlgi duyduğum konular üzerinde Kat be kat bilgi sahibi olmak doğamda var. Şöyle okuyorum da bi yazdıklarınızı ister istemez mutlu oldum sevindim sizin adınıza. Çünkü erken doğum riskim olduğu söylendi 3 gün önce. Hiç aklıma da gelmezdi. Çünkü kendimi aşırı iyi ve dinç hissediyordum. Genel olarak bel ağrılarım dışında ne kabızlık sorunum oldu ne mide bulantım ve tansiyonum ne şekerim ne kiloda sorun sıkıntı. Çok güzel gidiyordu herşey. Taaaki 3 gün önceye kadar tüm hayattan soyutlandım. Yatağa çakılı kaldım. Günde 3 kere sabah öğlen akşam olmak üzere progestan fitil ve ve 3 günde bir protulon iğne kullanıyorum. İşe gidip geliyordum. Doktor rapor verdi. Kızımın erken gelip yaşayamama şansı beni öldürüyor. Keşke demek istemiyorum ama keşke 40 ta 41 de gelse geç gelse ama sağlıklı gelse diye dua ediyorum. Gelme lütfen şimdi olmaz diye dua ediyorum. Her ayağa kalktığımda aşağıdan düşecekmiş gelecekmiş hissiyle paranoyaklaştım. Sizin için seviniyorum ama. Umarım bebekleriniz sağlıklı mutlu ve vaktinde gelir dünyaya. Öyle paylaşmak istedim. Erken doğum riski olup da yaptıklarıyla yaşadıklarıyla bebeğini sağlıklı bi şekilde dünyaya getiren annelerden yada hamileliğini ilerletebilmiş annelerden bikaç bir şey duymak iyi gelecektir. Teşekkürler