fatosd84 Bu sabah tuvaletten sonra kahverengi leke ile karşılaştım sadece peçeteye sildiğimde geldi çok değil ama çok korktum doktorum önlem amaçlı progestana başlattı benim gibi olan var mı acaba bu arada 9+1 haftalık hamileyim rabbim herkesi hepimizi evladımıza sağlıkla kavuştursun inşallah 🤲
DilayS fatosd84 canım bende 14. Haftada oldu kahverengi lekelenmem doktor benide tedbir amaclı progestana başlattı iki hafta kullanım bıraktım kendiliğinden ama inşallah bi skinti olmaz olacağını sanmiorm çünkü kontroller ve taramalarda bebegim iyi insalah hepimizinki sağlıkla gelir
Ezgi_3434 fatosd84 benim daha yeni geçti progestan günde iki defa hap 1 defa fitil olarak kullandım. Önce peçeteye geldi sonra yoğun geldi korkmayın oluyor yani doktorunuza gözükün ama akıntı çoğalırsa danışın tekrar görmesi gerebilir.
Ebrdef fatosd84 ben kanamada yaşadım, lekelenme zaten ped doldurcak kadar artıyo bazen ama çok şükür bebek her seferinde iyi 🤲🏼 Korkmayın ama tabi ihmalde etmeyin kontrollerinize gidin, ben hep hastanedeyim.. Allah sağlıkla doğurmayı nasip etsin 🤲🏼
fatosd84 DilayS çok sağolun ya belki ben çok efham yaptım şuandaki lekeleme hiç yok gibi aslında ama korktum işte ilk bebeğim 17 ay olmadı o yüzden çok pinpirik oldum hepimiz sağlıkla Doğum yapalım inşallah 🤲
fatosd84 Ezgi_3434 yok çoğalma olmadı çok şükür hatta bugün yok ama ben ilaca devam edicem yarın doktor kontrolümüz var inşallah sağlıkla bebeğimizi görürüz🤲
fatosd84 Ebrdef yok çok olmadı benim sadece peçete de geldi ama ben korktum doktora yarın gidicem kontrol var çok sağolun sağlıkla kavuşalım bebeklerimize inşallah 🤲
Nur1903 Benimde kahverengi lekem gelmişti 4 5 damla kadar sonra sildikçe gelmeye devam etti doktorum bana bu dönemde yerleşmeden dolayı olabilir dedi 8 haftalık hamileyim ama yinede proluton iğne yaptırdı önlem amaçlı 1 hafta kadar çok hafif devam etti akıntım sonrasında bitti 🦋🙏🏻 Endişe etmeyin diyeceğim ama bende çok endişelendim ilk gebeliğim olunca ama her zaman bebeğim bana tutunacak ben buna inanıyorum diye kendimi teselli ettim ediyorum 🙏🏻🦋🌸
Mina00 Nur1903 canim proluton iğne kullanınca geçiyor mu lekelenme ben 5 kez 5gunde bir kullandım iğneye bir iki gün kala yine akintim oluyor tedirgin oluyorum ama doktor hala normal diyor size de akıntı için normal diyor mu
fatosd84 Nur1903 genelde tüm hamilelikler de oluyormuş yerleşmeden dolayı ama işte insan endişe ediyor korkuyor bende hep tutunacak benim bebeğim diyorum sağlıkla kavuşalım inşallah bebeklerimize🤲
Mina00 fatosd84 canım lekelenme ne renk ya bende 9+4 haftalık hamileyim arada koyu çamur gibi bazen açık kahve sulu leke geliyor.progestan kullanıyorum günde 2 tane ağızdan ama yine geliyot
Kesici Mina00 fitil olarak kullan hemen kesiliyor. Benim bir hafta geldi kahverengi leke çamur gibi. Ağızdan aldım işe yaramadı. Fitil olarak kullanınca tak kesildi.
fatosd84 Mina00 yok her zaman değil sabah hiç gelmedi mesela 3 sen sonra biraz biraz peçeteye geldi şimdi yine yok öyle işte inşallah hiç gelmez 🤲