Ben de arifoğlundan Hindistan cevizi yağı aldım. Mustela diye bi krem yazmıştı dr onu kullandım bu ay doktora sordum lierac daha iyi aslında diyor vaktinde dede direk onu alayım pahalı kremler bide. Neyse elimdeki bitince lierac Kremi (herkes bunu öneriyor araştırdım) kullanıcam inşallah. Ergenlikten basenlerde çok çatlağım oldu oysaki 50 kg civarıydım.bari karnımda olmasın elimden geleni yapayım dedim.zaten daha 22 haftalığım 🥰