Sucansuu canım benim de 33+0′da 2048 gr çıktı. Doktorumuz gayet normal dedi. Ne ileri ne geriden gidiyor dedi. Senin verdiğin ölçülerle çok fazla bi fark yok bence. Üzülmeeee🤗 biraz daha fazla Protein içeren şeyler yedin mi 1 haftada bile toparlar bence. Özellikle tahin, fıstık ezmesi, muz, yumurta, et grubu, yoğurt süt, ceviz badem.. Vs bunlara yüklen diğer kontrolüne kadar. Vee en önemlisi panik yapma içini ferah tut ki bebeğin de stres olmasın ❣️