Yoncaerim Hiçbir sakıncası yok, kıl köklerini hedef alıyor sadece, bebekle alakalı bir sakıncası yok herkes kulaktan dolma konuşuyor. Sadece anne için önerilmiyor cilt değişikliğe uğradığı için hamilelikten dolayı hassaslaşıyor, bazılarında da azalma yaşanmıyor hormonlardan dolayı o yüzden gerek yok yapmayın deniliyor ama illaki o kıllar bir şekilde alınacak yani, birşey olacağı varsa ağda yaparken de oluyor burda birinin bebeğinin eşi ayrılmıştı ağda yaparken kanaması olmuştu hastanelik olmuştu