Hamileliğimin 27.haftasındayım 29.haftalıkken kontrolüm var eşimin işi dolayısıyla randevularımı denk getirmem hayli zor oluyor gittiğim hastane başka bir ilçede merak ettiğim konu 37. Haftaya kadar çalışmayı düşünüyorum bebeğimle daha çok vakit geçirebilmek için çalışabilir raporunu 2-3 hafta önceden alabiliyor muyum tam 32.haftamda mı almam gerekir bu konu hakkında bilgisi olanlar yazabilirse çok memnun olurum 😊