NurdanHakan aylinss ben kullandım gebeliğimin ilk aylarında renkli akıntım vardı o yüzden yazmıştı doktorum
Eebbrruu NurdanHakan fitili ağız kısmında mi biraktiniz yksa iyice ittiniz mi içeri bnde kullndim fitil çok mu ittim tereddutteyim brz
SevcenMerin 2 gündür kullanıyorum bende ama fitili sabah koyduğumda sıkıntı yaşamıyorum ama akşam koyduğumda çok yanıyor. Bide idrarımı yaparken ilk anda yanma oluyor.
aylinss SevcenMerin bende de ilk yerlestirirken canimi yakiyor. Koyduktan sonra ayaga kalkiyorum 30 dk sonra bir sey akiyor. Sizde farkettiniz mi?
Rabiamehmet aylinss gece yaptım fitili sabaha karşı ıslaklığa uyandım. Wc gittim aşırı yanma oldu,duş aldım geçmedi.hastaneye gittik. Vajinamı yıkadılar🤢
Rabiamehmet aylinss sağol canım. yan etkisi olarak yanma yazıyor. Sanırım bünyem zayıf bende aşırı etki gösterdi