Merhaba arkadaşlar . Durumumu baştan yazmak istiyorum. Ocak ayından beri adet başlangıç tarihlerim 3 ocak.10 şubat.11mart.18nisan.19 mayıs adet tairhlerim bölye 6 .gün temizlenirim adetim biter. Geçen yıl kasım ayında da doktora gittim polikistik over dedi teşhisim de bu şekilde . Herhangi bir ilaç ve tedavi de yapmadı. 2 nisandan beri de inofolic combi kullanmaya başladım son iki kan testinde şekerim yüksek çıkmıştı glifora başlamıştım toplam 7 tane içtim. Devam da edicdktim fakat şuan ikisini de içmiyorum çünkü en son 19 mayısda adet oldum öncesinde 13 mayıstan itibaren hafif haafif lekelenme yaşadım 19 da da adetim geldi .şuan bugün ayın 30 u hala geliyıor. Çok çok Afedersiniz bir de adetimin ilk günleri büyük kan pıhtısı şeklinde geldi hep o geçmişti bugün yine aynı şekilde geldi öğlen. İşte hem benim adetim böyle uzun gelmezdi ve de öyle yoğun dediğim gibi . Geçen temmuzdan beri uğraşıyorum evladım olsun diye çok üzgünüm şimdi yasak kalkınca doktora gidicem direkt. Böyle bir durum yaşamış duymuş olanınız var mı arkadaşlar gerçekten şuan kendimi de çok sıkıyorum üzüyorum.elimde değil😔😔bütün detayları yazdım ki kendimi anlatabileyin kusura bakmayın şimdiden.