Arkadaşım üzülme diyeceğim ama tamamen boş laf demiş olacağım. Benimde 2 sene önce 9 hafta 3 günlükken kalbi durmuştu, doktorum bana zaten sağlıklı bebek tutunur, sağlıksız bebeği vücut direk atar ya düşük olur ya kalp durması dedi.. ve doktorum şunu ekledi kalp durması ile düşük aynı şey değilmiş, şöyle ki benim bebişin kalbi durduğunda, doktor bana bir ay bekle adetini ol dğer ay görüşcez inşaallah demişti, düşükte ise 6 ay korunun diyor doktorlar, tüm tahlilller yapıldı falan hiç bi sorun çıkmadı fizyolojik olarak, sonra düşündüm niye böyle oldu diye tam 5 ay öncesinde aniden babamı kaybettim, eşimin işleri kötü gitti vs vs. Yani tamamen stresten,Üzüntüden, o yüzden bu içinizde oluşan minicik kalp varya herşeyden etkileniyor malesef, tabi testlerinizi de yaptırın belki başka bi sorun vardır, çok geçmiş olsun Allah birdaha yaşatmasın inşallah..