Merhaba anneler ☺️ Benim ilk gebeliğimde çok şiddetli göğüs agrım ve kasık ayrım vardı . İlk gebeliğim kısmet olmadı 9. Haftada kürtaj oldum . Kürtaj olduktan iki ay sonra gebe kaldım ama ilk gebelikte yaşadığım bu belirtiler bu gebeliğimde yok . Kürtaj sonrası regl olduğumda bile regl belirtilerim yoktu 🤷🏻♀️ Başına gelen var mı ? Çok tedirgin oluyorum sanki bseler ters gidiyor gibi geliyor bana 😓