Sibelveminik canım ben bu karantina surecinde hep evde internetten sipariş ettim, genellikle trendyol, hepsiburada gibi yerlerden aldim daha güvenilir oldugu icin. Ivırzıvır cogu seyini aldım
aynı haftadayız seninle ben de pazartesi 23 olucam, kıyafet konusunu bitek en sona bırakıyorum artık bu süreç iyice azalmaya başlayınca gidip bakıcam bitek çünkü görerek almak istiyorum kıyafetleri