aryaparla1 canım 21.haftada detaylı usg de çıkmıştı bizde de doktorlar diğer organları fonksiyonel çalışıyor taramalar da normal dediler tek başına bişey ifade etmiyor ilerleyen haftalarda kaybolur dediler 26.haftamda tekrar ultrason a girdim kaybolmamıştı bende çok üzülmüştüm ama 28.haftamda tekrar baktılar şükür kaybolmuştu. Sende içini ferah tut inşallah bişey olmaz 🥰🌸