dogum hikayemden bahsetmek istiyorum..heyecanla uyandigim gün artik vakit tamam bebegimi prensimi kucagima almaya gidiyorum güclü olmaliyim diye kendimi sartladigim sabahti..hastaneye girisimi yaptiktan sonra nstye baglandim kisa kontrolden sonra hemsireler uzerimi degistirdi ve damar yolum acildi bu islemler yapildikca tabi heyecan daha da bir yogunlasiyor korkuyu dusunemiyorsun bile tek istegin o an bebegine saglikli sekilde kavusmak... odamin kapisi calindi hasta bakicilar geldi hadi serencim gidiyoruz dediler ee tabi bende bir duygusallik bir karmasiklik agladim o an 5 dakika kadar en zoruda sevdiklerini arkanda birakip asansore binmek sanirim , ameliyathanede seni nasil bir ortam bekliyor kestiremiyorsun çünkü.. geldik ameliyathanenin kapısına gülücüklerle girdim iceri beni merak etmeyin 1 saate yaninizdayim dedim oylede oldu 💕 ameliyathanede anestezi doktorum karsiladi beni ve belden igneyi yapmak icin uygun pozisyonu olusturdu damar yolundan acilan igne aciyor belden yapilan igne acimiyor o kadar ince bir igneydi. Bumuydu gercekten dedim evet yapildi igne dediler ve o an ayaklarimda karincalanma hissi sonrasinda uyusma ve tamam ayaklarimi yerimden oynatamiyorum uyusmusum doktorum geldi basliyoruz sakin ol dedi ve basladilar hic bir aci hissetmedim tek hissettigim sadece dokunustu.
Bebegimin omuz cevresi biraz genis oldugundan karnima bastirarak cikardilar bebegi o baskiyida sanki nefesim daraliyormus gibi hissettim ve sonra o ses aman Allahim oyle guzel ki.. en güzel ses ! Tansiyonum düstu heyecandan doktor ve hemsireler tansiyonun dustu kulaklarin uguldayabilir korkma dediler dikerken uyutulmak istedim vucud ister istemez cok kasiliyor oyle de oldu bir uyandim ameliyathanenin kapisinin oradayim siddetli bir gogus ve sirt agrim vardi usumustum parmaklarim mosmor olmustu 4 gün kadar agrilarim devam etti siddetli sekilde simdi cok sukur iyiyim
Herseye degdi saglikla bebegimi kucagima aldim tek diyecegim sey sakin olmaniz dua etmeniz ve her kokrtugunuzda derin nefes almaniz inanin kendinizi nekadar motive edip rahat giderseniz hastaneye hersey istediginiz gibi olur..spinal oldugum icin pismanlik duymustum ilk 4gun agrim oldugu icin suan agrim yok ve iyi ki spinal oldum diyorum herkesin bünyesi farkli kimi zor toparlanir kimi cok cabuk kendinize bedeninize güvenin hersey istediginiz gibi gönlünüzce olsun💕
Cevap Yaz...