Prensimmm33 Bana sağlık ocagimda hemsire 12. Haftada gel demisti fakat daha gitmedim onuc haftalık olduk siz gittinizmi napiliyor sağlık ocağında 12. Haftada
Emine_ Prensimmm33 gebelik kaydın yapılıyor. Arada çağırıp kalp atışı dinliyor kilo tansiyon ölçümü yapılıyor. Ve tetanoz aşısı zamanı aşın yapılıyor. Bir şey olmaz şimdi git kaydın yapılsın
Prensimmm33 Emine_ kaydım var zaten fakat biz biseyler yapmazlar diye gitmemiştim çevremdeki insanlar tetonoz yapılıyor 12 . Haftada diyor