Merhaba arkadaşlar. Öğleden itibaren çok şiddetli bel ağrım var adet döneminde yaşanılan bel ağrısı gbi kasıklarimda ağrıyor. Sizdede oldumu hiç normalmi. acile gttim doğum haneden bakıldı doktorum normal dedi pazartesi kadin doğuma gitmemi söyledi..ama içim rahat değil. Bu durumu yaşayan varmi başka. Lütfen kırıcı cümleler yazacaklar yazmasın. Sadece benim gbi aynı durumu yaşayan varmi onu sormak istiyorum.