Peki bu ikili tarama testinde bebeğe ultrason ile kontrol ediyorlar mı yoksa sadece kan mı veriliyor. İlk gebeligimde yapmamayı tercih ettik dön sendromuna bakılıyor sadece ve varsa bile yapacak birşey yok herşey nasip dedik . Ve 17 . Haftada herşey yolundayken kaybettim. Sonra bir arkadaşım ikili tarama testi yaptı ve neredeyse 40 dk bebeğe bakıldığını söyledi. Ben bakılmıyor dye biliyordum bilenler cevap verebilir mi