derinozkaya kesinlikle öyle bi gidiyorum kontrole kese yuvarlak 2 gun sonra sonuclarimi almaya gidiyorum tekrar muayene ediyo kese uzun fasulye şeklinde tamamen doktorun karnınıza jel sürüp ileri geri bastırınca şekil değiştirmesinden kaynaklanıyo 🤣 doktorumada sordum yokmus öyle bisey dr kağan kocatepe çok güzel anlatiyo izleyin mutlaka🥰🙏