SibelCeltik Bebeğim bugün 36+6 haftalık ve hâlâ makat geliş. Bir de boynunda kordon var. Doktor riske girmeyip 37+3′te sezeryan yapmak istiyor. Aynı durumda olan veya bu durumla ilgili bilgisi olan var mı?
Zlhb SibelCeltik kordon çoğu bebekte oluyormuş doktorlar bazen söylemiyormuş benimde hep sorasım geliyorda kafama takılmasın diye sormadım hiç makat geliş için secde pozisyonu işe yarıyormuş ama son haftalarda ne olur bilemiyorum 🤷🏻♀️Sancıyla döner diyende çok oluyor ama bende 26 sene önce hep ters durmuşum mesela annem zorunlu sezaryen olmuş😂
CgdmZtrk SibelCeltik tabiki de sezaryen olmalısın. Hemde 4 gün beklemeden. Allah korusun nasıl bekliyorsunuz 4 gün.
SibelCeltik Zlhb sancı gelip de makatla doğmaya çalışması riskli bir durum oluşturacağı için sancı gelmesini beklememek gerekli diyor işte doktor
SibelCeltik CgdmZtrk devamlı kontrol altındayım, en ufak ağrıda hastanedeyiz. Çok şükür doğum sancısı hiç başlamadı daha. Öyle olunca da sanki 37+3 erkenmiş hissi yaratıyor.
Zlhb SibelCeltik onu bilemiyorum doktorlar ne diyorsa haklıdır biz bilemeyiz sonuçta benimkide sezaryen gözüküyor bebeğim baş geliş olduğu halde bu hafta kontrolm var bakalım bana ne diyecek
alpaslaninannesi SibelCeltik Merhaba baya zaman geçmiş inşaAllah görürsünüz. Bende 36+1 haftalığım bebeğim hem makat geliş hemde kordon var hangi hast yaptınız doğum hakkında bilgi alabilir miyim