Cerennh Kızlar 15 haftamdayım, ancak neredeyse 11 haftamdan beri belim ,kuyruk sokunu ağrım çok var,biraz dolansam,iş yapsam eğilip kalksam bütün gün ağrı çekiyorum sizce normal mi ,sizlerde oldu mu hiç
Mom10 Cerennh olmaz olur mu benim sol kalcam sanki yerinden cikmis gibiydi tobe sakat gibiydim yataktan kalkarken kitlendim dayanamadim ben doktotum fizik tedaviye yonlendirdi
Aylaninannesi Cerennh normal değil daha bu aylardan bebek sendeki kalsiyumu aldıgı için ağrıların başlamış. Benim de çok fazlaydı doktorum magnezyum kalsiyum vermişti çok iyi geldi.
Zlhb Cerennh hamilelikte ağrımayan yerin oldu mu deseler sanırım olmadı🤔😂 çok üstünde oturmamaya çalış birde sırt üstü çok yatma
Prensimmm33 Cerennh çok normal ağrıların karnın büyüdüğü için beline ve omurgalarina baskı yapar buda doğal olarak ağrı yapar bu yüzden normaldir ağrıların korkma
Cerennh Aylaninannesi aslında regenesis maç içiyorum ,ondada kalsiyum var ama nedendir bilmiyorum sorcam doktora gidince artık
Aylaninannesi Cerennh magnezyum da kullanmak gerekiyor yeterli değildir kalsiyum doktorun en doğru kararı verir bende regenesis kullanırken aldım kalsiyum ve magnezyumu