Eda_tasgrn1 Merhaba kızlar 18 haftalık hamileyim gögüsümden sıvı geliyor normal mı sizce ve benim gibi bu durumu yaşan varmı❤️❤️
hhb53 Eda_tasgrn1 15 haftalıkken benden de geliyordu doktora gideyim sorucam sormadım ama burdakiler normal dedi normaldir herhalde ama sıkma uğraşma orayla erken dogum tehlikesi oluyormuş
derinozkaya Eda_tasgrn1 doğumu falan tetikledigi yok bende de cok erken geldi doktorum süt degil gögüs sıvısı dedi süt bezlerimiz çalışıyor sadece oynadıgında durmadan akıyormus elleme dedi
Miniginannesiiii1111 Eda_tasgrn1 valla yaşayan da var yaşamayan da bende 24 haftalık hamileyim ne göğüslerim şişti büyüdü nede o dediğin oldu bende kendimden şüphe ediyorum süt yok mu diye 🤣🤣🤣 en son dayanamayıp prolaktin hormonuma baktiracam az kaldı 🤣🤣🤣🤣
Eda_tasgrn1 derinozkaya Teşekür ederim cnm ben kendim hiç aktıgını görmdim ama iç çamaşırımda hep iz var biraz korktum acıkcası ❣️
derinozkaya Eda_tasgrn1 allahım korusun biz anneleri hamile olmak dokuz ay boyunca hasta olmakla eş değermiş 😬🥺 rabbim sağ salim kurtarsın hepimizi 🤲🏻❤️
hhb53 Eda_tasgrn1 yok canım ben bir kere elledim sıktım baktım daha da dokunmadım zaten 16ya yeni gircem daha başındayım olmaz erken dogum
Mutlu_anne00 Bende 18 haftalığım benden sıvı gelmedi ama göğüs uçlarım çok kuru çok acıyor hatta yara oldu diyebilirim şimdiden böyleyse sonrasını düşünemiyorum 🤦
Miniginannesiiii1111 Eda_tasgrn1 önemli olan göğüs uçlarını uyarmamak dikkat edin sıkma elleme diğer türlü şeylerde olmasın göğüslerden uzak durun yani uyarılma olmasın demek istediğim 😊