Ben gatadan oraya gectım gayet guzel bıraz yogunluk var ıllakı ama içeri girince her yer tettemız sureklı temızlenıyo ferah doktorlarda yeteri kadar ilgileniyolar bence bazılarının beklentısı daha fazla oluyo o sekılde memnun olmayanlar olabılr ama gayet guzel bence