06ilkim 33+3 günlük hamileyim doktor bebeyin ters duruyor dedi 2 hafta sonra kontrole gel dedi eger donmemisse sezaryana gün veririz dedi korku sardi beni ben normal doğum istiyorum ilkide normal oldu acaba boyle olupta bebeyi sonradan donen oldumu
30ekim19 06ilkim iyi yine sana 33 demişler bana 29 dayken ters dediler 32 de gel dönmediysen sezaryen derim dedi doktorum kime söylediysem kızdılar daha erken 36 37 de hatta doğuma yakın dönenler var dendi bilmiyorum bekliyorum öyle bende normal doğuma hazırlıyordum kendimi ilk doğumum bide 😔
Aylaninannesi 06ilkim bebeğin dönmesini niye beklemiyor doktor anlamadım belki 38 de dönecek 🙄 özel hastane mi acaba bazı hastaneler ücretten dolayı böylr yapabiliyor 🤷🏻♀️
Aysetasan 06ilkim benim ilk gebeliğimde öyleydi dönmemişti doğuma yakın döndü sanırım 2. Doğumumda da ayni sekil olucak
06ilkim 30ekim19 29da cok erken demis gercekten insallah donerde hayirlisiyla kucaginiza almayi nasip etsin Rabbim
06ilkim Aylaninannesi yok devet hastanesi gidiyorum beklemezde sezaryana gun verir die cok korkuyorum gercekten