Hanımlar 6 haftalık hamileyim, evleneli 7 yıl oldu, çok şükür kendiliğinden gebe kaldim, benden sürekli kajverengi lekeler geliyor , hatta bazen az kırmızıya yakın, iğne ve Protestan kullanıyorum,çok korkuyorum,sizlerde de oldu mu böyle lekeler, çok stresliyim