BuseSanamer Kızlar İstanbul gop Avrasya hastanesine gidiyorum doğumu sormadım doktoruma henüz ama herkes çok pahalı diyor bilgisi olan varmı
FahriyeztrkYcel BuseSanamer canım gecen gün burda ki bi arkadastan öğrenmiştim bende sezeryan kalmış aklımda 2500 tl diyordu bende şuan kontrollerim gop hastanesinde o daha pahalı 4000 tl den bahsediyorlar durum neyi gösterir bilmiyorum ama uygun gelmişti bana avrasya tabi benim hastaneye göre
HlyaracGzel BuseSanamer normal doğum 1500, sezeryan 2000, isteğe bağlı sezeryan 3500, doktorunuz mesai dışı ise ve doğuma doktorunuzun girmesini talep ederseniz +400. Ben avrasya da meriç bey e gidiyorum. Sizin doktorunuz kim?
BuseSanamer HlyaracGzel Ayşe hanım doktorum. Babada diyorlar normal Doğum 3000 tl den başlıyor muane ücreti 80 tl Doğum nasıl o kadar pahalı olabiliyor anlamadım
BuseSanamer MasalAlparslanMom Şafak’ a benim görümcem gidiyor oda orda Doğum yapıcak nurhan hanım doktoru ama 1700 demiş normal doguma
FahriyeztrkYcel MasalAlparslanMom gop şafağı önermem ama yinede siz bilirsiniz tabi hiç iyi dönüşler olmadı ben gop da oturmama ragmen safağı direkt kafamda elemiş durumdayım ama 500 evler şafak için bişey diyemiyorum
MasalAlparslanMom BuseSanamer deniz bey var ona gidiyorum bi süredir. Ondan fiyat aldım. Oradaki doktorların muayne ücretleri bile farkediyo tuhaf bi durum
MasalAlparslanMom FahriyeztrkYcel aslında 2gündür benimde tereddütlerim oluştu .deniz beye gidiyorum . Devlette testlerim yapılacaktı şekerde dahil . Şeker yükleme sonuçları için gelmeme gerek Yok whatsaptan at dedi. Attım gördü cvp vermedi . bilemedim 🤷🏻♀️
FahriyeztrkYcel MasalAlparslanMom ben oraya baska sebeple inci hanıma gitmiştim benim pskolojimi bozmuştu hastalık hastası oldum sayesinde sonra çok şükür gop hastanesindeki doktorumla tanıştım kendime geldim ve şafaktan sonra birsürü doktora gitmiştim bu cevredeki her doktorda niye kendine bunu yaptın oraya giderken demişti
FahriyeztrkYcel BuseSanamer belde tıp merkezindeki nurhan hanım. 500 evlerdekinde yapıyor biliyorum orası yine normal ama gop şafak denilince tüylerim diken diken oluyo kimseyi de etkilemek istemem tabiki ben şuan gop hastanesi aylin hanıma gidiyorum cok cok cok ilgili güleryüzlü doktorum ama orda da dogum çok pahalı naparız bilmiyorum