39+0’ız. Gelmeyen bebek yapmışız. Bizim minnak daha dönmedi bile. En son muayenemiz çarşamba günüydü pazartesi bi daha gidicem. Kilomuz 3300’dü bakalım pazartesi kaç olucaz 🥰 henüz hiç çatı muayenesi olmadım pazartesi inşallah artık doktorumuz doğumu başlatır. Kasık ve bel ağrısı çekiyorum onun dışında rahatı iyi hanımefendinin. Sizlerde durum nasıl?