Merveduyg Kızkar merhaba 17+6 günlük hamileyim suan sol kaburga altında elimi koydukça hissettiğim bi atış var sanki baloncuk patlıyor sankı ve sürekli oluyor kalp atışı gibi bebek mı sağlıyor bunu sizce ?
yumukeller Merveduyg benimde başlangıçta ordaydi canım sol tarafta karnımın alt kısmı. Sanki baloncuk patlıyor gibi muhtemelen bebistir. Başlarda çok küçük hissediyorsun. Ben gaz falan sanıyordum meğer bebekmis hep aynı yer aynı şekil olunca doktorum söylemişti 😊
mysweetbaby Merveduyg sürekli nabız gibi atan birşeyse o senin damarındır ama ara ara baloncuk atması olursa bebiştir bir de o sırada göbeğine dikkatli bak hafif itelediğini göreceksin çok hafif ama 😊
Merveduyg yumukeller saol canım teşekkür ederim valla içim rahat etti 5 dakikadır durmadı sürekli atıyor ya 🙃